Zvýšení objemu svalové hmoty
Zvýšení objemu svalové hmoty cvičením a za pomoci bílkovin

Chtěli byste dosáhnout zvýšení objemu svalové hmoty? Cvičíte, posilujete, ale nevíte, co ještě udělat? Je všeobecně známo, že cvičení samo o sobě nestačí. Můžete se o tom dočíst například na http://www.vitalitas-magazin.cz/zivotni-styl/zvyseni-svalove-hmoty. Je třeba dát si pozor i na to, co jíme. Je třeba si především uhlídat příjem bílkovin. Záleží nejen na jejich kvantitě, ale hlavně na jejich kvalitě. Není jedno, jaké bílkoviny si vybereme, ale ani to, kdy jejich tělu dopřejeme. Bílkoviny jsou základní stavební jednotkou svalů. Proto mají vliv i na zvýšení objemu svalové hmoty. Denní potřebná dávka bílkovin je u každého jednotlivce odlišná. Závisí na tom, zda se jedná o ženu nebo muže, jakou má osoba fyzické zatížení, nebo také od toho, kolik má let. Pokud si před sebe za cíl zvýšení objemu svalové hmoty, nejprve je třeba vypočítat si potřebnou dávku bílkovin, pak můžete začít s intenzivním cvičením. Bílkoviny si můžeme doplnit z různých zdrojů. Jejich nejznámějším zdrojem jsou různé druhy masa a mléčné bílkoviny, pak následují sójové bílkoviny. Při nich je třeba dát si pozor na jejich zdroj. Vyberte si ty, které pocházejí z Evropské unie, u ostatních může být riziko, že jsou geneticky modifikované. Bílkoviny jsou obsaženy i v některých obilovinách, ty však mají současně i vysoký obsah tuku, proto buďme s jejich konzumací opatrní. Možná se rozhodnete pro nějaký speciální, individuální plán, v žádném případě však nezapomínejte na opatrnost a vždy dodržujte nějakou rozumnou míru.